Podčrtaj povezave Debelejša pisava Povrni začetne nastavitve
Zemljevid strani Izjava o skladnosti (ZDSMA)
SKUPNA OBČINSKA UPRAVA
Organ skupne občinske uprave občin Ribnica, Loški Potok, Sodražica in Velike Lašče je bil ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave občin Ribnica, Loški Potok, Sodražica in Velike Lašče (Uradni list RS št. 167/2021).
Skupna občinska uprava deluje na širokem območju svojih občin ustanoviteljic. Problemi so različni, prav tako prioritete občanov. Zaposleni v Skupni občinski upravi si v okviru svojih pristojnosti prizadevamo za hitro in učinkovito razrešitev problemov in težav, s katerimi se na nas obračajo različni subjekti, tako občani, občine kot drugi organi, ki delujejo v javno korist. Prav tako je poslanstvo zaposlenih v skupni občinski upravi da sami pristopimo k odkrivanju in posledično k reševanju problemov ter da s svojim znanjem pomagamo tudi na drugih področjih delovanja občinske uprave.
SOU za občine ustanoviteljice opravlja naloge občinske uprave na naslednjih področjih:
- občinskega inšpekcijskega nadzorstva
- občinskega redarstva in
- civilne zaščite.
OBČINSKO INŠPEKCIJSKO NADZORSTVO
Občinsko inšpekcijsko nadzorstvo izvajajo občinski inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, ki opravljajo svoje naloge skladno z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru, Zakonom o prekrških in Zakonom o splošnem upravnem postopku. Občinsko inšpekcijsko nadzorstvo je tudi prekrškovni organ občin ustanoviteljic, ki so vključene v skupno upravo na področju občinskega inšpekcijskega nadzorstva.
Občinski inšpektorji nadzorujejo izvajanje določb naslednjih predpisov:
Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzora občinski inšpektor ugotovi, da je kršen predpis, katerega izvajanje nadzoruje, ima pravico in dolžnost:
Inšpekcijski nadzor se opravlja kot redni nadzor ali kot izredni nadzor na podlagi obvestila občinske uprave, prejetih vlog ali če to zahtevajo drugi razlogi.
Prijave, pritožbe, sporočila in druge vloge je mogoče oddati neposredno na sedežu Skupne občinske uprave ali na sedežu občin ustanoviteljic, pisno, po telefonu in po e-pošti na naslov: inspektorat-redarstvo@ribnica.si.
Inšpektor je po določbi 2. odstavka 16. člena Zakona o inšpekcijskem nadzoru dolžan varovati tajnost vira prijave in vira drugih informacij, na podlagi katerih opravlja inšpekcijski nadzor.
OBČINSKO REDARSTVO
Občinsko redarstvo izvajajo občinski redarji, kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, ki opravljajo svoje naloge v predpisani uniformi ter s predpisanimi sredstvi. Občinsko redarstvo je prekrškovni organ za vse občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo za izvajanje naloge občinskega redarstva.
Naloge občinskega redarstva določajo zakoni s področja občinskega redarstva, prekrškovne zakonodaje, zakonodaje s področja skrbi za javno varnost in javni red, zakonodaje o cestah in o pravilih cestnega prometa, zakonodaje o zaščiti živali in drugih predpisov iz pristojnosti občinskega redarstva ter na podlagi teh zakonov izdani podzakonski akti in občinski predpisi.
Naloge občinskega redarstva so opredeljene v Zakonu o občinskem redarstvu (ZORed):
Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:
Na podlagi Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP) lahko občinski redarji opravljajo pooblastila:
Na podlagi Zakon o cestah (ZCes-2) lahko občinski redarji opravljajo pooblastila:
Na podlagi ZJRM opravljajo občinski redarji pooblastila v zvezi z naslednjimi kršitvami:
CIVILNA ZAŠČITA
Naloge civilne zaščite:
· priprava načrta zaščite in reševanja za posamezno občino ustanoviteljico;
· sporočanje podatkov Upravi RS za zaščito in reševanje za potrebe varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami na predpisan način;
· opravljanje drugih strokovnih nalog s področja civilne zaščite (npr. dodeljevanje sredstev za odpravo posledic nesreč);
· urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v posamezni občini v skladu z zakonodajo;
· zagotavljanje elektronskih komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim informacijsko komunikacijskim sistemom;
· načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov;
· izdelava ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja za posamezno občino ustanoviteljico;
· organiziranje, razvijanje ter vodenje osebne in vzajemne zaščite;
· organiziranje zaščite, reševanja in pomoči na območju posamezne občine;
· določanje in organiziranje enot in služb Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v posamezni občini;
· določanje in izvajanje programov usposabljanja občinskega pomena;
· usklajevanje načrtov in drugih priprav za zaščito, reševanje in pomoč s sosednjimi občinami in državo;
· določanje organizacij, ki so posebnega pomena za zaščito, reševanje in pomoč v občini;
· priprava pogodb o opravljanju nalog zaščite in reševanja;
· druge naloge s področja civilne zaščite v skladu z veljavnimi predpisi (dodeljevanje sredstev za odpravo nesreč).
_______________________________________________________________________________________________
KONTAKTNI PODATKI IN URADNE URE:
NASLOV: Skupna občinska uprava, Gorenjska cesta 9, Ribnica
TELEFON: 01 330 22 40
E-NASLOV: inspektorat-redarstvo@ribnica.si
URADNE URE:
· v poslovnih prostorih na sedežu organa, v stavbi UE Ribnica, Gorenjska cesta 9, v Ribnici: v ponedeljek in sredo od 9.00 do 11.00
OPOMBA: Razgovor s strankami izven navedenih uradnih ur je možen po predhodnem dogovoru.
Prijava domnevnih nepravilnosti:
Pomembni predpisi
_______________________________________________________________________________________________
Na podlagi 319. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10, 82/13, 175/20 – ZIUOPDVE in 3/22 – ZDeb) in 9. člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20, 172/21, 68/22, 89/22, 135/22, 77/23 in 24/24), objavljamo:
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za vodenje in/ali odločanje v upravnih postopkih organa skupne občinske uprave:
· mag. Marija Ajdič Francelj, vodja SOU
· Cvetko Staniša, inšpektor svetnik
· Sebastijan Podobnik, referent za civilno zaščito
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za vodenje in/ali odločanje v postopkih o prekršku organa skupne občinske uprave:
· mag. Marija Ajdič Francelj, vodja SOU
· Cvetko Staniša, inšpektor svetnik
· Marko Jakše, občinski redar
· Blaž Mavrin, občinski redar
Obvestilo posameznikom po 13. členu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) glede obdelave osebnih podatkov
Prijavni obrazec
Fizična oseba, ki poda lažno prijavo, se na podlagi Zakona o inšpekcijskem nadzoru kaznuje z globo v višini 500 eurov.